کسب درآمد از اینترنت

ساخت وبلاگ

جهت دیدن جالب ترین عکس ها به ادامه مطلب بروید
 

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ

کسب درآمد از اینترنت...
ما را در سایت کسب درآمد از اینترنت دنبال می کنید

برچسب : عکس , عکس جالب , خنده دار , با حال , کلیپ باحال, نویسنده : مهدى birtak بازدید : 1844 تاريخ : چهارشنبه 31 ارديبهشت 1393 ساعت: 19:10

قسمت دوم :

در این قسمت قصد دارم اکثر امکانات کنترل پنل محبوب سی پنل را برای شما کاربران گرامی قرار دهم.


تمامی امکاناتی که در زیر قرار داده شده است به ترتیب نمایش در کنترل پنل سی پنل است.

 

کسب درآمد از اینترنت...
ما را در سایت کسب درآمد از اینترنت دنبال می کنید

برچسب : دوم,این,قسمت,قصد,دارم,اکثر,امکانات,کنترل,پنل,محبوب,سی,پنل,برای,شما,کاربران,گرامی,قرار,دهم,تمامی,امکاناتی,زیر,قرار,داده,ترتیب,نمایش,کنترل,پنل,سی,پنل,است,(برای,مشاهده,تصویر,سایزاصلی,روی,آن,کلیک, نویسنده : مهدى birtak بازدید : 596 تاريخ : سه شنبه 30 ارديبهشت 1393 ساعت: 2:37

(قسمت اول )

باسلام
در این تاپیک قصد دارم آموزش کامل کنترل پنل محبوب سی پنل را برای شما کاربران گرامی قرار دهم . البته در این تاپیک تنها به آموزش های بخش کاربری می پردازم



باتوجه به این که دامنه آموزش های سی پنل بسیار گسترده است . سعی میکنم این آموزش را در چندین قسمت تقسیم کنم .
در مطالب قبلی در مورد کنترل پنل هاست سی پنل توضیحاتی خدمتتون ارائه داده بودم . در این تاپیک سعی میکنم اموزش کارکردن با کنترل پنل سی پنل رو در اختیارتون قرار دهم.
 

کسب درآمد از اینترنت...
ما را در سایت کسب درآمد از اینترنت دنبال می کنید

برچسب : راه,اندازی,سایت,یکی,مطالب,تکمیلی,سایت,خدمات,رایگان,وب,می,باشد,این,آموزش,بصورت,خلاصه,مفید,مراحل,نصب,اسکریپت,یا,قالب,یک,سایت,روی,هاست,سیپنل,آموزش,می,دهیم,مراحل,کلی,راه,اندازی,آپلود,یا,انتقال,فایل, نویسنده : مهدى birtak بازدید : 798 تاريخ : سه شنبه 30 ارديبهشت 1393 ساعت: 2:33

آموزش راه اندازی سایت یکی از مطالب تکمیلی سایت خدمات رایگان وب می باشد . در این آموزش بصورت خلاصه و مفید ، مراحل نصب اسکریپت یا قالب یک سایت را بر روی هاست سیپنل آموزش می دهیم .

 

کسب درآمد از اینترنت...
ما را در سایت کسب درآمد از اینترنت دنبال می کنید

برچسب : راه,اندازی,سایت,یکی,مطالب,تکمیلی,سایت,خدمات,رایگان,وب,می,باشد,این,آموزش,بصورت,خلاصه,مفید,مراحل,نصب,اسکریپت,یا,قالب,یک,سایت,روی,هاست,سیپنل,آموزش,می,دهیم,مراحل,کلی,راه,اندازی,آپلود,یا,انتقال,فایل, نویسنده : مهدى birtak بازدید : 714 تاريخ : سه شنبه 30 ارديبهشت 1393 ساعت: 2:24


سایتهای ایرانی کلیلی یک مرکز تبلیغاتی هستند که علاقه مندند شما را به صورت رایگان برای کسب درآمد به عضویت درآورد.
جایی که شما با کلیک کردن و دیدین تبلیغات کسب درآمد خواهید کرد و جایی که موسسات و نفرات ،ایده ها ، محصولات و خدمات خود را به نمایش می گذارند.


این سایتها برای اینکه شما درآمد بیشتری داشته باشید یک لینک مخصوص به هر عضو اختصاص خواهند داد و شما با تبلیغ این لینک در هر وب سایت و یا توسط ایمیل می توانید نفراتی بصورت رایگان برای خود پیدا کنید، آنها بابت هر کلیک آن نفرات نیز به شما پرداخت خواهند کردو یا شما می توانید از تعداد نفرات عضو در مجموعه آنها ، نفرات اجاره کنید و بابت هر تبلیغاتی که این نفرات می بینند در حالی که برای خودشان درآمد دارند،برای شما هم درآمد زا خواهند بود.
عضویت در تمام سایتها رایگان بوده و شما هیچ نیازی به پرداخت پول ندارید !!

کسب درآمد از اینترنت...
ما را در سایت کسب درآمد از اینترنت دنبال می کنید

برچسب : ایرانی,کلیلی,یک,مرکز,تبلیغاتی,هستند,علاقه,مندند,شما,صورت,رایگان,برای,کسب,درآمد,عضویت,درآورد,جایی,شما,کلیک,کردن,دیدین,تبلیغات,کسب,درآمد,خواهید,کرد,جایی,موسسات,نفرات,ایده,محصولات,خدمات,خود,نمایش, نویسنده : مهدى birtak بازدید : 756 تاريخ : يکشنبه 28 ارديبهشت 1393 ساعت: 3:05

توضیحات در مورد سایتهای کلیکی

شما با عضو شدن در این سایتها به دو صورت کسب درآمد میکنید:

1.کلیک کردن خود شما(مشاهده تبلیغات)

2.کلیک کردن نفرات شما

 

ماهیت این سایتها تبلیغاتی است،یعنی از یک فروشنده هزینه ای برای تبلیغ و افزایش ترافیک سایت گرفته می شود و مقداری از این هزینه برای مشاهده تبلیغ به شما پرداخت میشود.حال شما هم میتوانید با معرفی نفرات دیگر به این سایتهای تبلیغاتی درآمد بیشتر کسب کنید.

در این سایتها دو نوع زیر مجموعه وجود دارد:

1.نفرات مستقیمی که با لینک شما در سایت عضو شده اند

2.نفرات اجاره ای که در سایت موجود است

شما میتوانید چندین زیرمجموعه برای یک ماه اجاره کنید،شما میتوانید عضویت خود را ارتقا دهید و درآمد بیشتری کسب کنید ودریافتی خود را افزایش دهید.

در این سایتها نفرات مختلف اجاره ای وجود دارد که شما میت.انید آنها را به مدت 30روز در اختیار داشته باشید(با قابلیت تمدید اجاره افراد) و به سادگی به درآمد مناسبی دست پیدا کنید.با افزایش زیر مجموعه وهمچنین ارتقاء عضویت نیز میتوانید به درآمدی چند برابر برسید

این درآمد تنها با صرف 30دقیقه در روز بدست می آید که زحمت چندانی هم ندارد اما مانند خیلی از شغلهای دیگر در این راه باید کمی صبر داشته باشید و با مدیریت نفرات اجاره ایتون به درآمد خوبی برسید

در آخر باید عرض کنم این روش کسب درآمد کاملا قانونی و مطمئن بوده و سایتهای معرفی شده در ستاد ساماندهی پایگاههای اینترنتی وزارت ارشاد ثبت شده اند

کسب درآمد از اینترنت...
ما را در سایت کسب درآمد از اینترنت دنبال می کنید

برچسب : مورد,سایتهای,کلیکی,شما,عضو,شدن,این,سایتها,دو,صورت,کسب,درآمد,میکنید,کردن,خود,شما(مشاهده,تبلیغات),کردن,نفرات,شما,ماهیت,این,سایتها,تبلیغاتی,است,یعنی,یک,فروشنده,هزینه,ای,برای,تبلیغ,افزایش,ترافیک,سایت, نویسنده : مهدى birtak بازدید : 630 تاريخ : پنجشنبه 25 ارديبهشت 1393 ساعت: 17:29

اطلاعات کلی در مورد سایت های کلیکی یا PTC

در سال های اخیر در اینترنت سایت هایی به وجود آمده اند که بر اساس ایده ای ساده است. این سایت ها با تقسیم کردن بخشی از در آمدهای خود به مشتریان، باعث ترویج و تبلیغات سایت های مشتریان خود می شوند.

 

مکانیزم کار این سایت ها چندان مهم نمی باشد. با مدت کوتاهی کار کردن در این سایت ها شما درخواهید یافت که این سایت ها چگونه کار می کنند. 

در اینجا آن چه که مهم می باشد این است که شما چگونه می توانیید از این گونه سایت ها کسب درآمد داشته باشید.

نکته مهم اول: اگر شما اقوام یا دوستان قابل اعتمادی در خارج از ایران دارید، می توانید از سایت های خارجی نیز استفاده کنید. به فرض شما اگر در این سایت ها فعالیت کنید و مبلغی را کسب کنید می بایستی از طریق حسابهای مجازی چون Paypal، Alertpay و ... آنها را از حساب این سایت ها خارج و در نهایت به پول تبدیل کنید. به دلیل تحریم های اقتصادی تعداد کمی ار این سایت ها اجازه ثبتنام و یا استفاده از امکانات خود را به IP های ایرانی می دهند. راه هایی برای دور زدن این محدودیت ها وجود دارند ولی پر ریسک می باشند. اگر شخصی در خارج از ایران دارای یکی از این حساب ها باشد شما می توانید پول را به حساب او واریز کنید و در نهایت او پول واقعی را از طریق صرافی برای شما حواله کند.

بنابر این اگر این امکان را ندارید، وقت خود را در سایت های خارجی تلف نکنید.

سایتهای ایرانی معتبری وجود داره که در این وبلاگ به انها اشاره کرده ام

نکته دوم: حال چگونه می توان از این سایت ها در آمد کسب کرد؟

اگر ما این کار را یک بازی در نظر بگیریم، قانون های بازی در تمام سایت ها، با کمی تغییر در قیمت ها و پرداخت ها به صورت زیر می باشد.

1.  در ازای هر کلیکشما و مشاهده مدت زمان ثابت از یک تبلیغ، مقدار مشخصی پول به حسابتان واریز می شود. (معمولا بسیار نا چیز می باشد)

2. در صورتی که شخی دیگری در سایت ثبت نام کرده باشد و شما معرف او باشید، به ازای هر کلیک او نیز شما مبلغی دریافت می کنید و تا زمانی که هر دو شما در سایت فعالیت کنید این اتفاق می افتد. (زیرمجموعه مستقیم)

3. شما می توانید برای مدت مشخصی تعدادی زیر مجموعه به هزینه خود کرایه کنید و همانند زیر مجموعه مستقیم، در مدت کرایه از در آمدهای حاصله از آنها استفاده کنید.

4. شرط دریافت پول از جانب زیر مجموعه ها این است که شما هر روز حداقل تعداد خاصی از تبلیغات را مشاهده نمایید. اگر روزی را از دست دهید، در آن روز پولی از جانب زیر مجموعه ها به حساب شما واریز نخواهد شد.

5.تعداد زیر مجموعه های مستقیم و کرایه ای شما محدود می باشد. برای افزایش این محدودیت می بایستی مبلغی را یه سایت پرداخت نمایید.

6. اکر حساب شما به مبلغی خاص ( مثلا 1000 تومان) برسد شما می توانید آن پول را به حساب بانکی خود واریز نمایید. سایتهای ایرانی به کارتهای بانکی عضو شتاب و سایت های خارجی به حساب های مجازی گفته شده ی شما واریز می نمایند.

مهمترین بخش این بازی ، قانون های 2 و 3 می باشد. اگر شما زیر مجموعه هایی داشته باشید که هر روز فعالیت کنند شما می توانیید به در آمد های قابل قبولی برسید.

شما فرض کنید 500 زیر مجموعه داشته باشید. کرایه ای یا مستقیم بودنشان مهم نیست. اگر هر کدام از آنها به طور متوسط روزانه مبلغ 2.5 تومان به حساب شما واریز کنند هر روز شما مبلغ 1500 تومان در ازای کلیک بر روی 5 تبلیغ که تنها 10 دقیقه وقت شما را می گیرد ،در آمد خواهید داشت. 

البته بازی نه به این سادگی که من در بالا مثال زدم است و نه در آمد حاصل از هر شخص به طور متوسط به کمی 2.5 تومان است. 500 نفر زیر مجموعه فعال داشتن هزینه می خواهد و همچنین باید آنها را مدیریت کنید. شما باید دایم زیر مجموعه های کم کار خود را تعویض کنید تا در نهایت به ترکیبی برسید که در آمد قابل قبولی برای شما ایجاد می نماید. 

اگر شما شروع به فعالیت کنید خواهید دید که در آمدی که اینجا مثال زدم در برابر واقعیت عدد بسیار کوچکی می باشد.

کسب درآمد از اینترنت...
ما را در سایت کسب درآمد از اینترنت دنبال می کنید

برچسب : کلی,مورد,سایت,های,کلیکی,یا,PTC,سال,های,اخیر,اینترنت,سایت,هایی,وجود,آمده,اند,اساس,ایده,ای,ساده,است,این,سایت,تقسیم,کردن,بخشی,آمدهای,خود,مشتریان,باعث,ترویج,تبلیغات,سایت,های,مشتریان,خود,می,شوند,مکانیز, نویسنده : مهدى birtak بازدید : 669 تاريخ : پنجشنبه 25 ارديبهشت 1393 ساعت: 17:14

سرمایه‌گذاری 900 میلیون دلاری وایبر

مدیر شرکت ژاپنی که پیام‌رسان موبایلی وایبر را خریداری کرده می‌گوید که قصد دارد با سرمایه‌گذاری 900 میلیون دلاری روی وایبر گوی سبقت را از رقبایی مانند اسکایپ برباید.
به گزارش فارس به نقل از اینگجت وایبر فقط یه پیام رسان ساده موبایلی بود که شرکت ژاپنی راکوتان به عنوان غول اینترنتی و تجارت الکترونیک ژاپن آن را با 300 میلیون کاربر تا پایان سال 2010 خریداری کرد.
حالا وایبر با حمایت این غول ژاپنی می‌خواهد کاربران سرویس‌های دیگر مانند اسکایپ و واتس آپ که تعدادشان بیش از 500 میلیون نفر در سراسر جهان است را هم از آن خود کندو
تالمون مارکو مدیر وایبر می‌گوید که هیچ چیز در وایبر از زمان پیوستن به راکوتان تغییر نکرده و مدیر راکوتان می‌گوید می‌خواهد 900 میلیون دلار روی وایبر سرمایه‌گذاری کند تا بتواند گوی سبقت را از رقبایش همچون اسکایپ برباید.
وایبر حالا شروع به طراحی نرم‌افزار اختصاصی خود برای ویندوز و مک کرده تا پا را از بتواند پا را از دنیای اسمارت‌فون‌ها فراتر بگذارد و به دنیای رایانه‌های شخصی هم گام بگذارد.
با این حال کشف یک حفره امنیتی خطرناک روی وایبر در اواخر سال گذشته میلادی با وجود اینکه با واکنش به موقع مدیران وایبر مواجه شد اما به محبوبیت این پیام‌رسان موبایلی ضربه‌ زد.اما مارکو معتقد است که این برنامه پیام رسان موبایلی هرگز مورد نفوذ هکرها قرار نگرفته و حفظ اطلاعات شخصی کاربران را از اصول حرفه‌ای کار خود می‌داند.

itanalyze.com/news

کسب درآمد از اینترنت...
ما را در سایت کسب درآمد از اینترنت دنبال می کنید

برچسب : میلیون,دلاری,وایبر,مدیر,شرکت,ژاپنی,پیام‌رسان,موبایلی,وایبر,خریداری,کرده,می‌گوید,قصد,دارد,سرمایه‌گذاری,میلیون,دلاری,روی,وایبر,گوی,سبقت,رقبایی,مانند,اسکایپ,برباید,گزارش,فارس,نقل,اینگجت,وایبر,فقط,یه,پی, نویسنده : مهدى birtak بازدید : 660 تاريخ : پنجشنبه 25 ارديبهشت 1393 ساعت: 5:59

ادامه فشارها برای آزادی اینترنت

تعدادی از غول‌های فناوری با انتشار نامه‌ای مشترک از اینترنت آزاد و باز حمایت کرده و در مورد برنامه‌های کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا هشدار دادند.
فناوران- چندی پیش کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) برخلاف وعدههای پیشین خود درباره بیطرفی شبکه، قانونی را تصویب کرد که براساس آن، شرکت‌های آمریکایی در آینده می‌توانند با پرداخت هزینه بیشتر، داده‌ها و محتوای اینترنتی خود را با سرعت بیشتری در شبکه انتقال دهند. این موضوع انتقاد برخی جوامع بین‌المللی را برانگیخت؛ به طوری‌که برخی معتقدند که این استاندارد جدید به شرکت‌های ارایه خدمات اینترنتی این اجازه را می‌دهد که برای نوآوری‌ها در اینترنت پول بیشتری درخواست کنند.
کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا درصدد تغییر قوانین مربوط به بیطرفی اینترنت است تا شرکت‌های بزرگ بتوانند با پرداخت پول بیشتر به ISP ترافیک و ظرفیت بیشتری را در فضای مجازی به خود اختصاص دهند تا در نتیجه سرعت بالا آمدن وب‌سایت‌های آنها بیشتر شود و کاربران بیشتری جذب این سایت‌ها شوند. این طرح به نفع شرکت‌های بزرگ اینترنتی است که می‌توانند پول بیشتری برای افزایش سرعت دسترسی به سایت‌های وابسته به خود بپردازند و البته سرویس دهندگان بزرگ اینترنتی هم از این طرح منتفع خواهند شد.
در مقابل، شرکت‌هایی مانند گوگل، مایکروسافت، فیس‌بوک و آمازون اجرای چنین طرحی را تهدیدی برای بیطرفی اینترنت دانسته و این کار را رفتاری مضر علیه مشتریان تشخیص داده‌اند. همچنین محدود کردن فضای آزاد اینترنت از جمله دیگر مضرات اجرای چنین طرحی توصیف شده است.
از همین رو، بیش از 100 شرکت از جمله فیس بوک، گوگل، آمازون و توییتر نامه ای را خطاب به قانونگذاران آمریکا امضا و درباره این قانون جدید اظهار نگرانی کرده‌اند. آنها معتقدند که این قانون تهدیدی آشکار برای اینترنت است. این نامه خطاب به تام ویلر (Tom Wheeler)، رییس FCC و چهار کمیسیونر FCC نوشته شده و در آن درخواست شده که رای گیری درباره این طرح را که برای 15 ماه مه برنامه ریزی شده بود، به تاخیر بیندازند.
در این نامه همچنین آمده است که قوانین این کمیسیون نباید منجر به ساخت و پاخت‌های تک تک شرکت‌ها و تبعیض میان آنها شود. علاوه بر این، شرکت‌ها معتقدند که FCC باید در اقدامی‌‌که بسیار ضروری به نظر می‌‌رسد، اطمینان دهد ککه اینترنت همچنان فضایی باز برای آزادی بیان و تجارت الکترونیکی باقی خواهد ماند.

تاخیر در رای گیری به دلیل آماده نبودن مردم
جسیکا روزن ورسل (Jessica Rosenworcel)، یکی از کمیسیونرهای FCC درخواست تاخیر یک ماهه برای رای گیری طرح ویلر را دارد. وی در اینباره گفت: این طرح یکی از مواردی است که نباید در آن عجله داشت و ممکن است که عجله در این کار با مخالفت مردم مواجه شود، زیرا مردم هنوز درباره این قانون اطلاعات کافی ندارند و بیشتر باید اطلاع رسانی کنیم.
در همین راستا نیز کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا از تاخیر برای رای گیری در مورد بیطرفی اینترنت دفاع کرد و علت این امر را نگرانی مردم در مورد پیامدهای این طرح دانست.
البته منابع مطلع می‌گویند که کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا قصد ندارد در طرح اولیه خود به منظور مدیریت ترافیک اینترنت به نفع شرکت‌ها و سایت‌های پولدار تغییری ایجاد کند و صرفا قصد دارد آن را به گونه‌ای مناسب برای افکار عمومی‌‌توجیه کند. به همین علت بعید به نظر می‌رسد که افکار عمومی‌‌در این زمینه اقناع شوند.

itanalyze.com/news

کسب درآمد از اینترنت...
ما را در سایت کسب درآمد از اینترنت دنبال می کنید

برچسب : فشارها,برای,آزادی,اینترنت,تعدادی,غول‌های,فناوری,انتشار,نامه‌ای,مشترک,اینترنت,آزاد,حمایت,کرده,مورد,برنامه‌های,کمیسیون,فدرال,ارتباطات,آمریکا,هشدار,دادند,فناوران,چندی,پیش,کمیسیون,ارتباطات,فدرال,(FCC), نویسنده : مهدى birtak بازدید : 626 تاريخ : پنجشنبه 25 ارديبهشت 1393 ساعت: 5:54

hkbp1rc9z20484z0jp4.jpg

سواستفاده يك عرب از نام خليج فارس

ITanalyze.ir - مدتی است سایتی تبلیغ می شود که از شما سوال میکند که به خلیج فارس رای میدهید یا خلیج ع ر ب ی.
متاسفانه اغلب ایرانیان به صورت احساسی بازیچه میشوند و در رای گیری شرکت میکنند. لطفا در جریان باشید که اینگونه سایتها اصولا هیچ اعتباری ندارند و صرفا از احساسات میهنی شما سوء استفاده میکنند و صاحب سایت هر موقع اراده کند نتایج را دستکاری می کند تا شما بیشتر به رای گیری تشویق شوید و در نهایت هم اگر بخواهد نتیجه مورد نظر خودش برنده میشود و ممکن است خبرسازی هم بکند.
در این میان شما با چندین میلیون بازدید از صفحه وب و یا با کلیک هایتان بر روی تبلیغات و لینکهای آن سایت پول به جیب کسی وارد میکنید که از احساسات شما استفاده ابزاری کرده است.
رضا هاشمی كارشناس ارشد فناوري اطلاعات می افزاید تکرار زیاد دعوت به رای دهی در این سایت از طرف دوستان مختلف در شبکه های اجتماعی باعث شد تا سایت مذکور را مهندسی معکوس کنم و اطلاعات جالبی در آوردم که در عکس ضمیمه آورده شده است.
سایت متعلق به یک عرب سوری مقیم مالزی است که احتمالا به خاطر جریانات سوریه از ایران هم دل خوشی ندارد.
قابل ذکر است که اطلاعات ثبت دامنه و مالک این سایت با استفاده از خدمات محرمانگی دامنه به صورت مخفی در آمده است که با استفاده از برخی تکنیکها جزییات آن کشف شد.

اضافه: قابل ذکر است فرد مذکور در راستای سو استفاده از احساسات میهنی ایرانیان اقدام به راه اندازی سایتهای رای گیری دریاره جزیره بوموسی و جزایر تنب کوچک و بزرگ نیز کرده است.

itanalyze.com

کسب درآمد از اینترنت...
ما را در سایت کسب درآمد از اینترنت دنبال می کنید

برچسب : عرب,نام,خليج,فارس,ITanalyze,ir,مدتی,سایتی,تبلیغ,می,شما,سوال,میکند,خلیج,فارس,رای,میدهید,یا,خلیج,ع,ر,ب,ی,متاسفانه,اغلب,ایرانیان,صورت,احساسی,بازیچه,میشوند,رای,گیری,شرکت,میکنند,لطفا,جریان,باشید, نویسنده : مهدى birtak بازدید : 654 تاريخ : پنجشنبه 25 ارديبهشت 1393 ساعت: 5:42

راه‌اندازی سایت اشتغال‌زایی در تهران

معاون برنامه‌ریزی استاندار تهران از راه‌اندازی سایت اشتغالزایی در استان تهران خبر داد و گفت: اولویت با صاحبان مهارت و حرفه آموزان است.
به گزارش تسنیم،‌ نعمت‌الله ترکی اظهار داشت: به زودی در جهت ساماندهی مسئله اشتغال و اشتغال زایی سایتی راه اندازی خواهد شد که این سایت توسط بخش خصوصی طراحی و هم اکنون در مراحل نهایی است.
وی افزود: ما درخواست کرده‌ایم این سایت فقط در زمینه اشتغال و اشتغال زایی در سطح استان تهران باشد، به همین منظور با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هماهنگ و مجوز سایت اشتغال زایی صادر شده است.
ترکی با بیان اینکه جویندگان کار در درجه نخست باید حرفه و شغلی فرا گیرند، افزود: وقتی از جویندگان کار سوال می‌کنیم حرفه‌ی شما چیست پاسخی ندارند و می‌گویند بیکار هستیم به همین منظور می‌توانند در مراکز فنی حرفه ای در بخش‌های مختلف تقریباً به صورت رایگان آموزش ببیند و مهارتی را کسب کنند.
وی در پایان یادآورشد: ما ملزم هستیم برای اشتغال کسانی که مهارت و حرفه‌ای داشته باشند، اقدام کنیم.

http://itanalyze.com/news

کسب درآمد از اینترنت...
ما را در سایت کسب درآمد از اینترنت دنبال می کنید

برچسب : سایت,اشتغال‌زایی,تهران,معاون,برنامه‌ریزی,استاندار,تهران,راه‌اندازی,سایت,اشتغالزایی,استان,تهران,خبر,داد,گفت,اولویت,صاحبان,مهارت,حرفه,آموزان,است,گزارش,تسنیم,,نعمت‌الله,ترکی,اظهار,داشت,زودی,جهت,ساما, نویسنده : مهدى birtak بازدید : 667 تاريخ : پنجشنبه 25 ارديبهشت 1393 ساعت: 5:47

کسب درآمد از اینترنت...
ما را در سایت کسب درآمد از اینترنت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدى birtak بازدید : 577 تاريخ : چهارشنبه 24 ارديبهشت 1393 ساعت: 17:01

آموزش تصویری کم كردن حجم عكس در paint

اگر با دوربین‌هایی با لتزهای بالا، حالا چه خانگی چه نیمه حرفه‌ای و حرفه‌ای، عکاسی کرده باشید باید بدانید که خانگی‌ها معمولاً عکس را با کیفیت 72dpi می‌گیرند که حجم آن حدوداً 3MB می‌شود، نیمه‌حرفه‌ای‌ها بسته به نوع دوربین دارد ولی معمولاً کیفیتشان 128dpi است و این یعنی حجم هر عکس حدوداً 4MB است، دوربین‌های حرفه‌ای هم کیفیت بالاتر و حجم بالاتر دارند، با حجم بالای هاردهای امروزی حجم فایلها چندان اهمیتی ندارد اگر بخواهیم عکس‌ها را فقط در کامپیوتر خودمان داشته باشیم.

کسب درآمد از اینترنت...
ما را در سایت کسب درآمد از اینترنت دنبال می کنید

برچسب : تصویری,کم,كردن,حجم,عكس,paint,دوربین‌هایی,لتزهای,بالا,حالا,خانگی,نیمه,حرفه‌ای,حرفه‌ای,عکاسی,کرده,باشید,باید,بدانید,خانگی‌ها,معمولاً,عکس,کیفیت,می‌گیرند,حجم,آن,حدوداً,می‌شود,نیمه‌حرفه‌ای‌ها,بسته,نوع, نویسنده : مهدى birtak بازدید : 835 تاريخ : يکشنبه 21 ارديبهشت 1393 ساعت: 17:34

98درصد ایرانی‌ها پول خرید اینترنتی را حضوری می‌دهند

بر اساس اطلاعات به دست آمده از شرکت پست جمهوری اسلامی ایران تنها دو درصد از مردم مبلغ کالای سفارش شده در اینترنت را اینترنتی می‌پردازند
مسوول سرویس خرید و فروش اینترنتی شرکت پست در گفت و گو با موبنا با اشاره به اینکه مردم کشور اعتماد به پرداخت اینترنتی ندارند اظهار داشت: در حال حاضر 98 درصد خریداران ترجیح می دهند مبلغ کالای سفارش شده را در هنگام دریافت کالا به ماموران پستی تحویل دهند.
"فرهاد محمدی" با اشاره به عدم اعتماد به بانکداری الکترونیکی را یکی از معظلات اصلی مشتریان دانست و گفت:‌متاسفانه به دلیل نبود اعتماد لازم در میان مردم،‌مشتریان رغبتی به استفاده از اینترنت بانکینگ ندارند که برای حل این موضوع باید بانک‌ها با برنامه های مدون و درست مردم را به این استفاد از این خدمات جدید سوق دهند.
وی با تاکید براینکه باید بی اعتماد مردم نسبت به پرداخت‌های اینترنتی آسیب شناسی شود،‌افزود: مسوولان و نهادهای مربوطه باید به حل این موضوع در کشور بپردازند چرا که هم اکنون در کشورهای توسعه یافته بیشتر تراکنش‌های مالی بر اساس بانکداری الکترونیکی انجام می‌شود.

itanalyze.com/news

کسب درآمد از اینترنت...
ما را در سایت کسب درآمد از اینترنت دنبال می کنید

برچسب : ایرانی‌ها,پول,خرید,اینترنتی,حضوری,می‌دهند,اساس,اطلاعات,دست,آمده,شرکت,پست,جمهوری,اسلامی,ایران,تنها,دو,درصد,مردم,مبلغ,کالای,سفارش,اینترنت,اینترنتی,می‌پردازند,مسوول,سرویس,خرید,فروش,اینترنتی,شرکت,پست, نویسنده : مهدى birtak بازدید : 719 تاريخ : يکشنبه 21 ارديبهشت 1393 ساعت: 4:31

9هزار میلیاردتومان خرید اینترنتی در سال 92

قائم مقام مرکز توسعه تجارت الکترونیک درباره آخرین آمار فروش اینترنتی کالا گفت:امسال ۹۰۰۰ میلیارد تومان کالا از طریق اینترنتی در ایران فروخته شد که برای رسیدن به متوسط جهانی در فروش اینترنتی، حداقل این آمار باید ۳ برابر شود.
به گزارش تسنیم، فرانک رازقی اسکویی در برنامه «کافه سئوال» شبکه 2 درباره دولتی یا خصوصی بودن این نوع تجارت در ایران گفت: کسب و کار اینترنتی در کشور ما کاملا خصوصی است و دولت صرفا نقش ساماندهی این حوزه و نقش حمایتی و نظارتی دارد.
خسروی، کارشناس تجارت الکترونیک هم مهمان دیگر برنامه بود که با اشاره به تصویب قانون تجارت الکترونیک در سال 82 گفت: علی رغم وجود قانون در این حوزه اما بسیاری از فعالان این بخش، اطلاع کاملی از قوانین ندارند و در صورت وجود مشکل در حوزه تجارت الکترونیک دچار سردرگمی می شوند.
خسروی درباره وضعیت امور مالیاتی در کسب وکار الکترونیکی گفت: بسیاری از ما، فعالان تجارت الکترونیک هیچ نگرشی در مورد مالیات نداریم اما استدلالمان این است که با هزینه های سنگین برای راه اندازی سایت و پرسنل فعال، از دادن مالیات معاف باشیم و یا حداقل ده سال اول فعالیت از دادن مالیات معاف باشیم.
اسکویی، قائم مقام مرکز توسعه تجارت الکترونیک در این‌باره گفت: یکی از اهداف مرکز توسعه تجارت الکترونیک حمایت از فعالان این بخش است و درخواستی که از مسوولان داشتیم این بوده که فعالان سایتها حداقل تا سه سال از شروع فعالیتشان از دادن مالیات معاف باشند و این پیشنهاد در حال بررسی است چراکه معافیت های مالیاتی به راحتی صورت نمی گیرد.
قائم مقام مرکز توسعه تجارت الکترونیک درباره تنوع کالاهایی که به صورت اینترنتی می توان خرید گفت: خوشبختانه تنوع این کالاها بسیار زیاد شده و امروز حتی فرش، موادغذایی و حتی خرید گل هم به صورت اینترنتی انجام می شود.

itanalyze.com/news

کسب درآمد از اینترنت...
ما را در سایت کسب درآمد از اینترنت دنبال می کنید

برچسب : میلیاردتومان,خرید,اینترنتی,سال,قائم,مقام,مرکز,توسعه,تجارت,الکترونیک,درباره,آخرین,آمار,فروش,اینترنتی,کالا,گفت,امسال,۹۰۰۰,میلیارد,تومان,کالا,طریق,اینترنتی,ایران,فروخته,برای,رسیدن,متوسط,جهانی,فروش,اینتر, نویسنده : مهدى birtak بازدید : 640 تاريخ : يکشنبه 21 ارديبهشت 1393 ساعت: 4:32

دستگیری عامل برداشت غیرمجاز وجه توسط پلیس فتا

رئیس پلیس فتای شهرستان ملایر از شناسایی و دستگیری عامل برداشت وجه به صورت غیرمجاز از حساب بانکی فرد مالباخته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس همدان، روح الله صالحی اظهار داشت: در پی ارائه یک فقره پرونده از سوی مقام قضائی با موضوع خیانت در امانت، فردی به عنوان شاکی این پرونده، اعلام کرد از حساب بانکی وی مقادیری وجه به صورت غیرمجاز برداشت شده است.

وی افزود: با بررسی دقیق و تحقیقات صورت گرفته، مأموران به شخصی که برای مدتی در دفتر فرد شاکی کار می کرده مشکوک شدند و با وجود حرفه ای عمل کردن فرد مجرم، سرانجام با توجه به مدارک و اسناد به دست آمده، وی پس از دستگیری به جرم خود معترف شد.

رییس پلیس فتای شهرستان ملایر بیان داشت: بر اساس اعترافات متهم، رمز و شماره حساب عابر بانک فرد شاکی را از طریق نفوذ به اطلاعات رایانه نامبرده زمانی که برای نصب برنامه و تعمیر رایانه اش اقدام می کرده به دست آورده که در این ارتباط پرونده قضایی تکمیل و مراتب به مراجع ذیصلاح برای برخورد قانونی ارائه شد.

وی در ادامه با هشدار به شهروندان ملایری در خصوص افزایش ضریب ایمنی و حفاظت از اطلاعات شخصی و محرمانه خود گفت: اطلاعات هر فرد از جمله مهمترین دارایی های وی محسوب می شود و نباید در معرض سوء استفاده افراد فرصت طلب قرار گیرد.

کسب درآمد از اینترنت...
ما را در سایت کسب درآمد از اینترنت دنبال می کنید

برچسب : عامل,برداشت,غیرمجاز,وجه,توسط,پلیس,فتا,رئیس,پلیس,فتای,شهرستان,ملایر,شناسایی,دستگیری,عامل,برداشت,وجه,صورت,غیرمجاز,حساب,بانکی,فرد,مالباخته,این,شهرستان,خبر,داد,گزارش,خبرگزاری,فارس,همدان,نقل,پایگاه,اطلاع, نویسنده : مهدى birtak بازدید : 642 تاريخ : شنبه 20 ارديبهشت 1393 ساعت: 22:55

شگرد جدید کلاهبرداری پیامکی؛ نگاه کن ببین چیه

همشهری آنلاین: رئیس پلیس فتا خراسان شمالی از شگرد جدید کلاهبرداری از طریق ارسال با عنوان پیامک حجمی"نگاه کن ببین چیه؟ شما برنده ۷۰ میلیون ریال شده اید"و ایجاد صفحه جعلی خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرگرد سهیل خاکشور در این رابطه افزود: در پی بررسی های صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس فتا ، شگرد جدید کلاهبرداری از طریق ارسال پیامک حجمی و ایجاد صفحه جعلی در فضای مجازی شناسایی شده است لذا شهروندان در این رابطه هوشیار باشند.

وی بیان داشت: در این شیوه مجرمانه افراد کلاهبردار ابتدا اقدام به ارسال پیامک حجمی انبوه با متن "نگاه کن ببین چیه ؟ شما برنده 70 میلیون ریال شده اید به سایت زیر مراجعه کنید :www.bank7.org " که برخی از شهروندان به علت عدم آگاهی و جهت رسیدن به وجه اعلامی به وب سایت مذکور مراجعه و ترغیب شده ناخواسته شماره کارت - رمز اینترنتی - cvv2 و تاریخ انقضای کارت خود را در داخل فرم مفتوحه وارد می کنند و آنگاه دکمه ارسال را فشار می دهند دریغ از اینکه سایت فوق جعلی بوده و اطلاعات بانکی شهروندان به این راحتی به سامانه بانک اطلاعاتی کلاهبرداران ارسال می‌گردد.

خاکشور یاد آور شد: در نهایت کلاهبرداران با داشتن مشخصات مورد نیاز عملیات بانکی و به جهت عدم شناسایی از سوی پلیس پس از نفوذ به حساب افراد سریعا اقدام به خرید اینترنتی کرده و به راحتی از این طریق طعمه‌های خود را فریب می دهند و پول کلانی را به سرقت می‌برند.

کسب درآمد از اینترنت...
ما را در سایت کسب درآمد از اینترنت دنبال می کنید

برچسب : جدید,کلاهبرداری,پیامکی؛,نگاه,کن,ببین,چیه,همشهری,آنلاین,رئیس,پلیس,فتا,خراسان,شمالی,شگرد,جدید,کلاهبرداری,طریق,ارسال,عنوان,پیامک,حجمی"نگاه,کن,ببین,چیه؟,شما,برنده,۷۰,میلیون,ریال,اید"و,ایجاد,صفحه,جعلی, نویسنده : مهدى birtak بازدید : 648 تاريخ : شنبه 20 ارديبهشت 1393 ساعت: 22:51

نکات مورد توجه در خریدهای الکترونیکی

صفحاتی که ناخواسته در برابر شما باز می شوند و حاوی تبلیغات فروش کالاها و ارائه خدمات هستند ، ممکن است تقلبی بوده و قصد کلاهبرداری داشته باشند.   پلیس فتا استان اصفهان در توصیه ای از مردم خواست در خرید آنلاین کالا و خدمات که با ارزشمندترین خدمات بر روی اینترنت هستند نهایت دقت و مراقبت را داشته باشند که در دام کلاهبرداران نیفتند.
 
به گزارش ایسنا، خرید آنلاین کالاها و خدمات، با ارزشترین خدماتی است که بر روی اینترنت ارائه می شود.

کسب درآمد از اینترنت...
ما را در سایت کسب درآمد از اینترنت دنبال می کنید

برچسب : مورد,توجه,خریدهای,الکترونیکی,صفحاتی,ناخواسته,برابر,شما,می,شوند,حاوی,تبلیغات,فروش,کالاها,ارائه,خدمات,هستند,ممکن,تقلبی,بوده,قصد,کلاهبرداری,داشته,باشند,پلیس,فتا,استان,اصفهان,توصیه,ای,مردم,خواست,خرید, نویسنده : مهدى birtak بازدید : 706 تاريخ : شنبه 20 ارديبهشت 1393 ساعت: 22:46

علی بابا : داستان یک موفقیت B2B

جک ما، موسس علی بابا، از اولین کسانی محسوب می شود که وب سایت تجارت الکترونیک را در چین راه اندازی کرده است.

وب برندینگ :  جک ما، موسس علی بابا، از اولین کسانی محسوب می شود که وب سایت تجارت الکترونیک را در چین راه اندازی کرده است. این سایت اولین بار در سال 1995 به نام Chinapages.com کار خود را شروع کرد. هدف این سایت، بیان لیستی از شرکت های فعال تجاری بود. طی 10 سال، جک ما، این سایت را به یکی از موفق ترین برند های بین المللی چینی تبدیل کرد. من چند هفته ای است در حال مطالعه تاریخچه علی بابا بودم، تا داستان به موفقیت رسیدن آنها را برای شما نیز بازگو کنم.

 

کسب درآمد از اینترنت...
ما را در سایت کسب درآمد از اینترنت دنبال می کنید

برچسب : بابا,داستان,یک,موفقیت,B2B,جک,ما,موسس,علی,بابا,اولین,کسانی,محسوب,می,وب,سایت,تجارت,الکترونیک,چین,راه,اندازی,کرده,است,وب,برندینگ,جک,ما,موسس,علی,بابا,اولین,کسانی,محسوب,می,وب,سایت,تجارت,الکترونیک, نویسنده : مهدى birtak بازدید : 718 تاريخ : شنبه 20 ارديبهشت 1393 ساعت: 22:09

حسنعلی باغبانیان در سال 1379 فعالیت در حوزۀ تجارت الکترونیک را با ایجاد یک وبلاگ رایگان آغاز کرد و فروشگاه وی در حال حاضر بیش از 320 نیروی رسمی، 1000 کارمند غیر رسمی و 5000 بازاریاب دارد.

باغبانیان که به تازگی به جمع کارآفرینان جوان کشور پیوسته است علاوه بر فعالیت در حوزۀ تجارت الکترونیک به تولید محصولات باکیفیت ایرانی نیز علاقمند است و نیازسنجی و تحقیقات در بازار را پیش نیاز هر تولید می داند.

کسب درآمد از اینترنت...
ما را در سایت کسب درآمد از اینترنت دنبال می کنید

برچسب : سایت,آرزوی,خود,ثبت,کنید,حسنعلی,باغبانیان,سال,فعالیت,حوزۀ,تجارت,الکترونیک,ایجاد,یک,وبلاگ,رایگان,آغاز,فروشگاه,حاضر,بیش,نیروی,رسمی,کارمند,غیر,رسمی,بازاریاب,دارد,baghbani,باغبانیان,تازگی, نویسنده : مهدى birtak بازدید : 700 تاريخ : شنبه 20 ارديبهشت 1393 ساعت: 23:02

خبرنامه